Małgorzata Klimowicz (Senior Konsultant)

trener, konsultant, ekspert call center

Trener Praktyk od ponad 12 lat związana ze sprzedażą i obsługą klienta w odziałach Sprzedaży Terenowej i Call Center (sprzedażowych i obsługowych).

Małgorzata Klimowicz oprócz działalności trenerskiej współtworzyła i wdrażała  systemy adaptacji nowo przyjętych do pracy Handlowców oraz  programy rozwoju doświadczonych pracowników sprzedaży i obsługi Klienta. Jako Trener odpowiadała wspólnie w managerami za wyniki sprzedaży szkolonych zespołów.
Specjalizacje trenerskie
Szkolenia z zakresu sprzedaży konsultacyjnej i obsługi klienta, asertywności, technik wpływu, negocjacji i efektywnej komunikacji, motywowania i rozwoju pracowników. Coachingi menadżerskie w zakresie rozwoju pracowników, motywacji i skutecznej komunikacji oraz coaching on the job dla handlowców i pracowników biur obsługi klienta.

Kompleksowe szkolenia pracowników call center i biur obsługi Klienta.
W szkoleniach wykorzystuje interaktywne metody nauczania łącznie z grami. W swojej pracy czerpie inspiracje z metodologii NLP i NVC.

Małgorzata Klimowicz:  doświadczenie w roli konsultanta

Tworzenie i wdrażanie standardów pracy działów sprzedaży terenowej i w call center oraz obsługi klienta, mapowanie procesów biznesowych.
Modelowanie kompetencji pracowniczych, budowanie systemu ocen okresowych

Przygotowanie merytoryczne

Dojrzewalnia Róż Szkoła Trenerów Komunikacji opartej na empatii (2013)
Akademia NVC Nonviolent Communication (2013)
Instytut Rozwoju Biznesu Akademia Profesjonalnego Trenera Biznesu (2009)
Akademia L. Koźmińskiego (studia podyplomowe) Profesjonalny Trener Biznesu (2009)
Instytut Neurolingwistyki Certyfikowany Trener NLP (2008/2009)
Politechnika Lubelska mgr inż. Zarządzania i Marketingu(1996-2001)

PRYWATNIE O SOBIE
Szczęśliwa żona, matka dwóch synów i właścicielka dwóch psów. Kocha rodzinne spacery po lesie, taniec i podróże.

Blog

małe call center w firmie
Obsługa Klienta - automatyzacja procesów
Standardy Obsługi Klienta
czytaj na blogu