Jolanta Hanc (Senior Konsultant)

trener, konsultant, ekspert call center

Trenerka umiejętności osobistych i biznesowych, coach, konsultantka. Realizowała kompleksowe projekty z zakresu zarządzania procesem sprzedaży i sprzedażą telefoniczną i bezpośrednią oraz obsługą klienta. Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania zespołami sprzedażowymi, nawiązywania oraz budowania relacji z klientem, obsługi klienta, negocjacji, efektywnej komunikacji, budowania modeli kompetencyjnych, rekrutacji, oceny pracowników. Prowadzi coachingi dla menedżerów oraz handlowców. Posiada doświadczenie w pracy z klientami branż: mediowej, wydawniczej, finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej.

Specjalizacje trenerskie

Zarządzanie zespołami, sprzedaż konsultacyjna, sprzedaż i obsługa klienta przez telefon, komunikacja w zespole, budowanie relacji, asertywność, empatia, zarządzanie sobą w czasie, stres w miejscu pracy

Doświadczenie w roli konsultanta

Modelowanie kompetencji pracowniczych, diagnozowanie i zmiana kultury organizacyjnej firm, tworzenie i wdrażanie standardów pracy, mapowanie procesów biznesowych .

Przygotowanie merytoryczne

Instytut Rozwoju Biznesu Akademia Profesjonalnego Trenera Biznesu (2009)
Akademia L. Koźmińskiego Studia Podyplomowe na kierunku Profesjonalny Trener Biznes (2009)
SGH Studia Podyplomowe na kierunku Marketing i Zarządzanie (1998)
Dojrzewalnia Róż Szkoła Trenerów Komunikacji opartej na Empatii (2013)
Akademia NVC Nonviolent Communication (2013)
TalentQ Kwestionariusz osobowości Talent Q Dimensions w teorii i praktyce (2012)
Instytut Sandlera Sandler Selling System ® Model (2012)

PRYWATNIE O SOBIE
Miłośniczka psów oraz wędrówek górskich

Blog

małe call center w firmie
Obsługa Klienta - automatyzacja procesów
Standardy Obsługi Klienta
czytaj na blogu