Customer Service Automation – wpis wzorcowy

JAK NIE SYPAĆ PIACHU W TRYBY?CUSTOMER SERVICE AUTOMATION, CZYLI JAK BYĆ BLIŻEJ KLIENTA, ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACY I WYPRACOWAĆ EKSTRA ZYSKI.

bezpłatne Seminarium managerskie
Warszawa, 27 listopada 2014, godz. 10.00-15.00

Automatyzacja procesów obsługi klienta jest sposobem na poprawienie funkcjonowania każdej organizacji, szczególnie o strukturze wielooddziałowej.
W każdej działającej firmie są klienci, to oni powinni być tzw. oczkiem w głowie, to wokół nich powinny koncentrować się wszelkie zadania, procesy, procedury. I często tak jest, często slogan „Klient jest najważniejszy” realizowany jest w praktyce, co cieszy nas konsumentów, odbiorców usług i produktów.
Po drugiej stronie w tych firmach pracują specjaliści, menedżerowie, którzy codziennie chcą nas jeszcze lepiej obsługiwać, chcą wyprzedać konkurencję, chcą szukać oszczędności, aby optymalnie łączyć koncentrację na potrzebach klientów z efektywnością organizacyjną i finansową.
Odpowiedzią na powyższe zagadnienia mogą być zasady, narzędzia, rozwiązania z kategorii

Customer Service Automation oparte na automatyzacji, przyspieszaniu pracy i ułatwianiu komunikacji.

Zapraszamy na bezpłatne seminarium managerskie poświęcone Customer Service Automation
.
Chcesz wiedzieć więcej na temat Customer Service Automation? Kliknij w link i przeczytaj!

Seminarium jest adresowane przede wszystkim do firm, które mają wiele rozproszonych oddziałów (firmy usługowe, handlowe, produkcyjne) oraz do firm, które zarządzają komunikacją w złożonej strukturze wewnętrznej (wiele działów, które muszą komunikować się pomiędzy sobą.

Termin: 27 listopada 2014, godz. 10.00-15.00

Miejsce Seminarium: Warszawa
(centrum miasta, szczegółową lokalizację prześlemy w karcie zgłoszeniowej)

Dla kogo przeznaczone jest seminarium Customer Service Automation?

Szkolenie adresowane jest do firm, które ogniskują swoją energię wokół potrzeb klienta, które szukają sposobów na to, aby szybciej, sprawniej reagować na jego potrzeby w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz dla których ważne jest szukanie ograniczania kosztów obsługi klienta bez utraty jakości obsługi.
Zapraszamy na seminarium firmy, które chciałyby po pierwsze poznać kilka podstawowych zasad Customer Service Automation, porównać zasady z codzienną praktyką oraz wspólnie porozmawiać, jak dzięki temu stać się jeszcze lepszą firmą.

Czytaj: Jak zrealizować wdrożenie customer service automation w firmie?

MODUŁY TEMATYCZNE SEMINARIUM

JAK NIE SYPAĆ PIACHU W TRYBY? CUSTOMER SERVICE AUTOMATION, CZYLI JAK BYĆ BLIŻEJ KLIENTA, ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACY I WYPRACOWAĆ EKSTRA ZYSKI.

  • Wyzwania stojące przed organizacjami z rozproszoną strukturą i pomysły jak wyzwania zamienić w przewagi rynkowe.
  • Obszary funkcjonowanie Customer Service Automation – od czego zacząć automatyzację i co powinno dać pierwsze wymierne efekty?
  • Automatyzacja a pracownicy – technologia służy tylko organizacji czy może wspierać ludzi?
  • Motywacja a zmiana myślenia i organizacji pracy – jak przekonać ludzi do nowych standardów?
Wdrożenie zmian w obzarze customer service automation jest procesem o charakterze zamkniętego cyklu. Jeżeli realizujemy cyklicznie fazę kontroli, stale pojawiają się nowe obszary do usprawnienia.

Wdrożenie zmian w obszarze customer service automation jest procesem o charakterze zamkniętego cyklu. Jeżeli realizujemy cyklicznie fazę kontroli, stale pojawiają się nowe obszary do usprawnienia.

Uwaga: seminarium bezpłatne, prosimy o potwierdzenie udziału

Celem seminarium jest znalezienie odpowiedzi na następujące pytania:

  1. Jak zorganizować pracę w organizacji, aby znaleźć więcej czasu na pracę z klientem bez dodatkowych kosztów?
  2. Jak wesprzeć swoje zespoły, aby wydobyć z każdego maksimum efektów?
  3. Jak automatyzować pracę w obszarze sprzedaży i obsługi klienta bez utraty jakości?
  4. Co zrobić, aby klient zawsze dostawał dokładną odpowiedź na swoje pytanie?
  5. Czy możliwe jest, że zawsze klient otrzymuje odpowiedź natychmiast?
  6. Jakimi sposobami zacząć, aby Customer Service Automation zaczęło realnie zmieniać firmę?

 

Masz pytania lub chcesz zgłosić udział w szkoleniu wypełnij formularz:





Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon

Interesujace Ciebie szkolenia

Treść wiadomości

Prowadzący:Beata Nawrat czytaj więcej o prowadzącym
Maciej Okniński czytaj więcej o prowadzącym
dr Marek Wojciechowski