Contact center w firmie: centrum dowodzenia, centrum przychodów Warszawa, 23 października 2014 bezpłatne seminarium managerskie

cloud computing: concept

Czy w dobie powszechnego Internetu oraz tanich usług telekomunikacyjnych warto jeszcze rozwijać w tradycyjne siły sprzedaży i biura obsługi Klienta? Czy contact center w firmie to źródło kosztów czy przychodów?  Które z kluczowych zadań firmy może sprawnie i tanio realizować telefoniczne i internetowe contact center  firmie? Jak obniżyć koszty funkcjonowania firmy, podnieść zadowolenie Klientów oraz poprawić efektywność sprzedaży poprzez wdrożenie wewnętrznego biura obsługi Klienta (Contact Center)?
Czy warto contact center w firmie realizować wewnętrznie, czy powierzyć zewnętrznym profesjonalistom w outsourcingu?

Termin: 23 października 2014, godz.14.00-17.00

Miejsce Seminarium:

Sale szkoleniowe Mazowieckiej Grupy  Szkoleniowo- Doradczej

Aleje Jerozolimskie  99 /58, VI piętro , w Warszawie

Dla kogo przeznaczone jest seminarium?

Szkolenie adresowane jest do firm, które planują w przyszłości wykorzystanie contact center w firmie do wsparcia sprzedaży i obsługi Klienta. Zapraszamy managerów podejmujących decyzję, czy realizować wdrożenie wewnętrznie czy też wybrać outsourcing, szukających odpowiedz na pytania jakie korzyści odniesie ich organizacja z wdrożenia oraz jak je przygotować?

Celem seminarium jest znalezienie odpowiedzi na następujące pytania

  • Czy  wdrożenie contact center w firmie przyniesie wymierne korzyści biznesowe?
  • Jakie procesy biznesowe w firmie powinny być obsługiwane przez contact center?
  • Jak wykorzystać contact  center, aby zapewnić Klientom najlepszą obsługę, poprawić skuteczność sprzedaży, maksymalizować wykorzystanie budżetów marketingowych (unikanie strat na etapie zainteresowania Klientów)?
  • Jakie zadania/czynności są związane z przygotowaniem wdrożenia? Jakich kompetencji będzie potrzebować moja firma?
  • MODUŁY TEMATYCZNE SEMINARIUM

    Oczekiwania Klientów na zaawansowanym rynku a contact center w firmie

    1. Trendy w obsłudze Klienta i mechanizmach wsparcia sprzedaży na najbliższe lata.
    2. W jaki sposób wewnętrzne contact center może generować przychody i oszczędności dla firmy?
    3. W jaki sposób contact center może być centrum wsparcia sprzedaży i zarządzania informacją w firmie?
    Wdrożenie wewnętrzne czy outsourcing? Jak zbudować w firmie wewnętrzne contact center i jakie funkcje może ono realizować?

    Call center wewnętrzne czy outsourcing – za i przeciw. Jakie rozwiązanie w mojej firmie będzie najkorzystniejsze?

    1. Jakie zadania najlepiej i najskuteczniej zrealizuje wewnętrzne contact center?
    2. Jakie procesy w firmie może wspierać?
    3. Czego moja firma potrzebuje (wiedza, kompetencje, kadra, zasoby IT) aby skutecznie zrealizować wdrożenie?
    Dyskusja w grupie uczestników, sesja pytań i odpowiedzi.

    Masz pytania lub chcesz zgłosić udział w szkoleniu wypełnij formularz:





    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Telefon

    Interesujace Ciebie szkolenia

    Treść wiadomości

    Prowadzący: Beata Nawrat
    Absolwent MBA  Akademia im. Leona Koźmińskiego
    Direct Point Sp. z o.o. – Partner

    Informacje o prowadzącym